Regulamin spotkań z cyklu „Biznes przy kawie i ciastku”


  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin („Regulamin") określa zasady udziału Uczestników w spotkaniach biznesowych on-line w cyklu „Biznes przy kawie i ciastku” organizowanych przez Organizatora w celu prowadzenia pomiędzy Uczestnikami dyskusji, wymiany poglądów, a także przekazywania wiedzy/informacji w obszarach związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa, IT, podatkami, RODO, rachunkowością i w innych tematach związanych z biznesem (dalej jako: „Spotkanie - Biznes przy kawie i ciastku” lub „Spotkanie”).
  2. Organizatorem Spotkań - Biznes przy kawie i ciastku jest Protect & Security sp. z o.o.
    z siedzibą w Warszawie, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000624914.
  3. Udział w Spotkaniu - Biznes przy kawie i ciastku wymaga zaakceptowania Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji usługi. Udział w Spotkaniu jest płatny zgodnie z cennikiem opublikowanym w formularzu rejestracyjnym oraz ogłoszeniach informujących o

  

  • 2. Definicje
  1. Klient – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna, zobowiązana do uiszczenia należności za udział w Spotkaniu (opłacenie faktury VAT). Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem Spotkania, choć może nim być.
  2. Organizator – Protect & Security sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000624914;
  3. Rezygnacja ze Spotkania – przesłanie przez Klienta pisemnej bądź e-mailowej (pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) informacji o wycofaniu Uczestnika/ków
    z udziału w Spotkaniu najpóźniej na 2 godziny przed jego rozpoczęciem
  4. Uczestnik – osoba, która poprzez przysłanie zgłoszenia bezpośrednio lubza pośrednictwem Klienta wyraziła wolę uczestnictwa w Spotkaniu, za które została wniesiona opłata.
  5. Spotkanie on-line – spotkanie, w którym Uczestnik bierze udział korzystając
    z komputera/telefonu/tabletu poprzez zalogowanie się na platformę internetową wskazaną przez Organizatora. Spotkanie prowadzone jest w czasie rzeczywistym,
    z udziałem innych Uczestników.
  6. Formularz Zgłoszeniowy – formularz interaktywny za pomocą którego Klient i/lub Uczestnik dokonuje rejestracji na konkretne, wymienione w treści formularza, Spotkanie, zawierający pola pozwalające na podanie przez Klienta/Uczestnika jego danych, a także informacje o temacie Spotkania, dacie i godzinie Spotkania, numerze rachunku bankowego Organizatora niezbędnego do uiszczenia opłaty za wzięcie udziału w Spotkaniu oraz informację o wysokości opłaty za wzięcie udziału w Spotkaniu, którego dotyczy formularz;
  7. Partner Organizatora – podmiot, który udostępnia Organizatorowi publikację na swojej stronie internetowej lub swoich mediach społecznościowych informacji o Spotkaniu i linku do Formularza Zgłoszeniowego;
  8. Zgłoszenie – podanie swoich danych w Formularzu Zgłoszeniowym,
    i uiszczenie opłaty za udział w Spotkaniu.


 

  • 3. Warunki uczestnictwa i płatności za udział w Spotkaniu
  1. Informacja o Spotkaniach organizowanych przez Organizatora przekazywana jest potencjalnym zainteresowanym w formie oferty publikowanej na stronie internetowej Organizatora i stronach internetowych Partnerów Organizatora, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i inne) na profilu Organizatora a także Partnerów Organizatora, oraz w innych formach takich jak wiadomości e-mail, ulotki, banery;
  2. Podstawą uczestnictwa w Spotkaniu jest wyrażenie chęci udziału w nim poprzez wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego dotyczącego konkretnego Spotkania oraz dokonanie opłaty zgodnie z informacjami o wysokości opłaty i na numer rachunku bankowego Organizatora podany w Formularzu Zgłoszeniowym;
  3. Organizator po wypełnieniu przez Klienta/Uczestnika Formularza Zgłoszeniowego prześle na podany podczas rejestracji adres e-mail Klienta/Uczestnika potwierdzenie wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego wraz z prośbą o dokonanie opłaty na podany w formularzu rachunek bankowy Organizatora i przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu na adres e-mail Organizatora;
  4. W tytule przelewu za opłacenie uczestnictwa w Spotkaniu należy podać imię i nazwisko Uczestnika Spotkania oraz numer NIP Klienta, a także temat i datę Spotkania, na które Uczestnik dokonał Zgłoszenia;
  5. Po wypełnieniu przez Klienta/Uczestnika Formularza Zgłoszeniowego i zaksięgowaniu na rachunku bankowym Organizatora opłaty za udział w Spotkaniu Organizator wysyła na adres e-mail Klienta/Uczestnika podany przy rejestracji na Spotkanie potwierdzenie zarejestrowania na Spotkanie wraz ze szczegółowymi informacjami o Spotkaniu i linkiem umożliwiającym wzięcie udziału w Spotkaniu on-line;
  6. Link do Spotkania zostanie przesłany najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem Spotkania. Udostępnienie przez Organizatora linku do spotkania on-line, możliwe jest wyłącznie w przypadku Uczestników, za których opłata została uiszczona i zaksięgowana na rachunku bankowym Organizatora;
  7. Faktury dokumentujące zapłatę za udział w Spotkaniu zostaną przesłane poprzez Organizatora na adres e-mail Klienta/Uczestnika podany przy rejestracji na Spotkanie zgodnie z danymi podanymi przez Klienta/Uczestnika przy rejestracji na Spotkanie,
    nie później niż w terminie 48h od zakończenia Spotkania.

 

  • 4. Wymagania techniczne

 

  1. Do udziału w Spotkaniu Uczestnik potrzebuje: sprzętu zgodne z wymaganiami aplikacji MS Teams.
  2. Organizator nie odpowiada za brak możliwości wzięcia udziału w Spotkaniu z powodu problemów technicznych lub braku odpowiedniego sprzętu po stronie Klienta/Uczestnika. Klient/Uczestnik jest zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie sprzęt techniczny umożliwiający udział w Spotkaniu.


 
 

  • 5. Zastrzeżenia Organizatora co do treści i przebiegu Spotkania
  1. Opinie, spostrzeżenia, twierdzenia i obserwacje Uczestników Spotkania przekazywane w ramach Spotkania nie stanowią porad prawnych ani podatkowych.
  2. Prezentowane w ramach Spotkań treści mają charakter ogólny, edukacyjny
    i informacyjny. Poprzez uczestnictwo w Spotkaniu nie tworzy się stosunek
    Klient – prawnik lub Klient-doradca podatkowy. Żaden wpis nie stanowi porady prawnej, podatkowej ani świadczenia pomocy prawnej, które zawsze muszą uwzględniać indywidualne cechy i okoliczności danego przypadku
  3. Wszelkie materiały przekazane i opublikowane przez Organizatora podlegają ochronie na podstawie przepisów prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Jeśli inaczej nie zastrzeżono, wszelkie prawa do materiałów przysługują Organizatorowi. Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów zawartych na stronie internetowej Organizatora, kanale YouTube należącym do Organizatora
    w całości lub części, w celu innym niż użytek osobisty, wymaga wyraźnej, pisemnej zgody Organizatora.

 

 

  • 6.Odwołanie lub zmiana terminu Spotkania przez Organizatora
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Spotkania lub do odwołania Spotkania w terminie do 48h przed planowaną datą i godziną jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w szczególnych sytuacjach.
  2. Organizator, w wypadku odwołania Spotkania informuje o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania Spotkania przesyłana jest na adres e-mail wskazany
    w zgłoszeniu.
  3. W przypadku odwołania Spotkania przez Organizatora, Klient otrzymuje zwrot wniesionych opłat na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność w ciągu 72h od planowanego terminu Spotkania.


 

  • 7. Rezygnacja Klienta/Uczestnika ze Spotkania
  1. Rezygnacja z uczestnictwa w Spotkaniu wymaga przesłania oświadczenia o rezygnacji e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej na 2 godziny przed planowanym terminem Spotkania.
  2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Spotkaniu wcześniej niż na 2 godziny przed wyznaczoną data i godziną Spotkania (decyduje data i godzina nadania wiadomości
    e-mail przez Klienta/Uczestnika) Organizator zwraca wniesione opłaty na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność za udział w Spotkaniu, w ciągu 72h
    od planowanego terminu Spotkania.
  3. Odwołanie zgłoszenia przez Klienta/Uczestnika w terminie krótszym niż 2 godziny przed wyznaczoną datą i godziną Spotkania lub brak udziału w Spotkaniu bez wcześniej przesłanej Rezygnacji ze Spotkania z zachowaniem ww. terminów skutkuje obciążeniem Klienta/Uczestnika całością kosztów udziału w Spotkaniu;
  4. W razie nieprzewidzialnych okoliczności dopuszczalna jest ewentualna zmiana Uczestnika w Spotkaniu najpóźniej na 2h przed rozpoczęciem Spotkania, za zgodą Organizatora udzieloną w formie e-mail. W sprawie zmiany Uczestnika Spotkania należy kontaktować się z Organizatorem pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
     
  • 8. Reklamacje
  1. Uczestnikom przysługuje prawo co do usługi organizacji Spotkania;
  2. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 14 dni od daty zakończenia Spotkania;
  3. Zgłoszenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem, z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mailowego można dokonać pisemnie na adres siedziby Organizatora lub elektronicznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  4. Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamacje do 14 dni od daty wpływu a o ich rezultacie powiadomi niezwłocznie Klienta/Uczestnika na podany przez niego adres
    e-mail.
     

 

 

  • 9. Przetwarzanie danych osobowych
  1. Informacja związana z przetwarzaniem danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności Organizatora i akceptacja niniejszego Regulaminu powinna zostać poprzedzona zapoznaniem się z Polityką prywatności. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji usługi organizacji Spotkań. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celu skorzystania z udziału w Spotkaniu
  2. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Administrator

 - tel. + 48 787 008 164,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

  • 10. Postanowienia końcowe

 

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.11.2021 r.
  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.